Klientu atbalsts

Nodošana

Ja jūs nododat atpakaļ transportlīdzekli ārpus biroja parastā darbalaika un atstājat etviju ar dokumentiem un atslēgām šim nolūkam norādītajā “Atslēgu kastē”, transportlīdzeklis noteikti jāatstāj noteiktajā nodošanas vietā, jānodrošina un jāaizslēdz. Tāpat noteikti jāpārbauda automašīnas drošības informācija Tehnisko jautājumu sadaļā.

Pēc transportlīdzekļa nodošanas tas noteikti jānofotografē no visām pusēm, jāatzīmē precīzs nobraukums un degvielas līmenis un jānosūta mums pilna dokumentācija pa e-pastu.

Ja pēc CARWIZ darbinieka veiktās pārbaudes tiek atklāti papildu bojājumi, mēs jūs informēsim par nodarītajiem zaudējumiem pa e-pastu, kā arī apstiprināsim tos ar fotogrāfijām un nepieciešamo dokumentāciju.
Papildus “Atslēgu kastes” pakalpojumam CARWIZ darbinieka ierašanos var organizēt iepriekš, un tā jāmaksā pēc mūsu spēkā esošajiem izcenojumiem.

Mēs iesakām jums maksāt ar kredītkarti, kas izmantota līdzekļu apstiprināšanai un iemaksas veikšanai transportlīdzekļa saņemšanas laikā.

Jūs varat maksāt arī ar citu kredītkarti, debetkarti vai elektronu karti, kā arī skaidrā naudā eiro (EUR).

Ja jums ir nepieciešamā transportlīdzekļa bojājumu apdrošināšana un nepieciešamā dokumentācija, jums nebūs jāsedz zaudējumi.

Ja transportlīdzeklim nodarītos zaudējumus nesedz izvēlētā apdrošināšana, tie tiks aprēķināti jums pēc jau noteiktajiem tarifiem un transportlīdzekļu kategorijām, no iemaksas, kas rezervēta jūsu kredītkartē transportlīdzekļa saņemšanas laikā, un par maksimālo apdrošināšanas pašrisku. Papildus tam tiks aprēķināta arī transportlīdzekļa bojājumu administrēšanas maksa pēc mūsu spēkā esošajiem izcenojumiem. Tie jāmaksā, nododot transportlīdzekli. Klientam jāiesniedz visa dokumentācija, kas saņemta no policijas vai jebkuras citas personas (policijas ziņojums, alkohola pārbaude, aizpildītais eiro zaudējumu ziņojums) un jāaizpilda negadījuma ziņojums transportlīdzekļa nodošanas birojā.

CARWIZ patur tiesības iekasēt pilnu nodarīto zaudējumu summu, ja Klients nerīkojas atbilstoši Latvijas standartiem un noteikumiem vai neievēro negadījuma paziņošanas kārtību.

Ja jums ir noslēgts pašrisks ar citu apdrošināšanas sabiedrību vai aģentūru, ir ārkārtīgi svarīgi izpildīt visu procedūru (alkohola pārbaude, aizpildīts eiro zaudējumu ziņojums) un, nododot transportlīdzekli, pieprasīt pilnas dokumentācijas un CARWIZ autonomas izdoto zaudējumu rēķinu kopijas. Visa savāktā dokumentācija un zaudējumu rēķini jāiesniedz apdrošināšanas sabiedrībai vai aģentūrai, ar kuru jums ir parakstīta apdrošināšanas polise, lai jums tiktu atlīdzināta jūsu nauda. Par papildu dokumentāciju lūdzam sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu.

Ja būs nepieciešams papildu maksājums pēc nomas perioda beigām, jūs par to informēs pa e-pastu.

Daži iespējamie papildu maksājumu iemesli

  • Soda kvītis par auto novietošanu
  • Soda kvītis par satiksmi
  • Pēc nodošanas ar atslēgu kastes starpniecību atklāti transportlīdzekļa bojājumi vai nodošana ar degvielas līmeni, kas zemāks par līmeni saņemšanas laikā
  • Bojājumi atklāti pēc automašīnas tīrīšanas, ja tie nav bijuši redzami nodošanas laikā

Iemaksas atmaksāšana jūsu kontā var aizņemt no 15 dienām līdz 4 nedēļām, tas atkarīgs no jūsu kredītkartes un bankas. CARWIZ autonomai nav piekļuves autorizētiem līdzekļiem, un mēs nevaram tos izmantot bez jūsu apstiprinājuma.

Kopā mēs RADĀM pieredzi, mēs lūdzam jūs dalīties ar mums visās jūsu piezīmēs, pārskatos un atzinumos.

Jūs varat nosūtīt mums savu pārskatu pa e-pastu vai caur mūsu mājaslapas tiešsaistes anketu.

Sazinieties ar mums

Lai uzlabotu pārlūkošanas efektivitāti, CARWIZ tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes un līdzīgas tehnoloģijas. Ja jūs turpināsiet lietot šo tīmekļa vietni, mēs uzskatām, ka jūs piekrītat to lietošanai. Vairāk informācijas »